Skip to main content

شرکت توسعه معادن صدر جهان

معدن شادان دارای بیشترین ذخیره در بین معادن طلای استان خراسان جنوبی

منتشر شده در : 19 آبان 1401
معدن شادان دارای بیشترین ذخیره در بین معادن طلای استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه معادن صدرجهان، هیاتی متشکل از مهندس جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی به‌همراه فرماندار، رئیس نمایندگی سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس شرکت توزیع برق منطقه‌ای و رئیس نمایندگی اداره کل محیط زیست شهرستان خوسف در روز یکشنبه 21دی ماه 1399 از سایت معدنی و صنعتی طلای شادان بازدید   به­ عمل آورده و از نزدیک در جریان فعالیت‌‎ها و پیشرفت این مجتمع قرار گرفت.

جرجانی در این بازدید گفت: معدن طلای شادان توانسته در حال حاضر زمینه اشتغال حدود 100 نفر را در سایت معدنی و صنعتی فراهم نماید. وی ادامه داد: با افزایش فعالیت‌های معدنی و همچنین راه‌اندازی واحد فرآوری و استحصال طلا در جوار معدن، زمینه اشتغال افراد بیشتری در این مجتمع با اولویت به‌کارگیری نیروهای بومی و محلی فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی افزود: ذخیره قطعی این معدن بیش از 27 میلیون و 800 هزارتن برآورد شده که بیشترین میزان ذخیره در میان معادن طلای استان خراسان جنوبی است.

در این بازدید داود رئیسی مدیرعامل شرکت کارند صدر جهان به­ عنوان شرکت بهره ­بردار، برنامه­ های آتی مجتمع در سال جاری و سال آینده را تشریح کرد.