Skip to main content

شرکت توسعه معادن صدر جهان

مراسم تجلیل از مقام شامخ زن و قدردانی از خدمات بانوان همکار

منتشر شده در : 21 دی 1401
مراسم تجلیل از مقام شامخ زن و قدردانی از خدمات بانوان همکار

مراسم تجلیل از مقام شامخ زن و قدردانی از خدمات بانوان همکار

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه معادن صدر جهان؛ به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن مراسمی در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در این مراسم که بانوان شرکت توسعه معادن صدر جهان و شرکت کارند صدر جهان حضور داشتند، شهرام ادیب مدیر عامل شرکت توسعه با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر؛ بر این نکته تاکید کرد که توصیف مقام شامخ بانوان کار دشواری است که تنها ادبا و شعرای برجسته توان انجام این مهم را دارند.

وی با اشاره به مسوولیت های سنگین بانوان در منزل به عنوان مادر و همسر، از وظیفه شناسی و وجدان کاری آنها در انجام امور محوله در شرکت توسعه صدر جهان تقدیر و تشکر نمود.

مدیر عامل شرکت توسعه معادن صدر جهان در ادامه افزود: تجلیل از مقام شامخ بانوان کار ساده ای نیست و متاسفانه جایگاه اجتماعی واقعی زنان آنگونه که شایسته آنها است در جامعه شناخته نشده و ابراز امیدواری نمود این مهم در شرکت از طرف همه مدیران مد نظر قرار گیرد.

در ادامه این نشست بانوان شرکت در گفتگویی صمیمیانه، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با مدیر عامل مطرح نمودند و در پایان مراسم نیز هدایایی به رسم یادبود توسط مدیر عامل به بانوان همکار تقدیم شد.

شایان ذکر است که در این جلسه داوود رئیسی مدیر عامل شرکت کارند صدر جهان، رضا کشاورزی عضو هیئت مدیره و معاون فنی و برنامه ریزی و علی زمانیان معاون مالی، پشتیبانی و توسعه منابع شرکت توسعه معادن صدر جهان نیز حضور داشتند.