Skip to main content

شرکت توسعه معادن صدر جهان

سال آینده با خبرهای خوش، ارادت خود را به مردم خراسان جنوبی ثابت می کنیم

منتشر شده در : 22 آبان 1401
سال آینده با خبرهای خوش، ارادت خود را به مردم خراسان جنوبی ثابت می کنیم


سال آینده با خبرهای خوش، ارادت خود را به مردم خراسان جنوبی ثابت می کنیم

  

مدیرعامل شرکت توسعه معادن صدر جهان تأکید کرد: سال آینده با خبرهای خوش فراوان، ارادت خود را بیش از گذشته به مردم خراسان جنوبی ثابت می کنیم.                      

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه معادن صدر جهان؛ شهرام ادیب در جریان اولین بازدیدی که پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه معادن صدر جهان از مجتمع معدنی و صنعتی شادان داشت، پیشرفت های چشمگیر صورت گرفته را تحسین برانگیز دانسته و افزود : تمام توفیقات حاصل شده، مرهون تلاش های مدیران و نیروهای کارگری این مجتمع می باشد.             
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، در سال های آتی شاهد اتفاقات مثبتی در بخش های توسعه ای این مجتمع خواهیم بود.       
مدیرعامل شرکت توسعه معادن صدر جهان با اشاره به این که استان هایی همچون خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: مجتمع طلای شادان توانسته در راستای تحقق منویات رهبری و توجه به منطقه خراسان جنوبی، قدم کوچکی بردارد.       

   
ادیب به نقش معدن طلای شادان در اشتغال زایی اشاره کرده و گفت: این مجموعه کوچک توانسته در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار منطقه، نقش بسزایی ایفا کند.          
وی با تأکید بر این نکته که ما به شرایط موجود بسنده نمی کنیم، اظهار داشت: با تحقق برنامه های توسعه ای مجتمع و استحصال مس و طلای سولفیدی، سال آینده اتفاقات خوبی را در زمینه ایجاد اشتغال بیشتر رقم خواهیم زد.                        
به گفته وی؛ با اجرای این طرح های توسعه ای در مجتمع طلای شادان، روند توسعه پایدار خراسان جنوبی شتاب بیشتری خواهد یافت.               
شایان ذکر است که در این بازدید یک روزه ؛ مدیران شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و توسعه معادن صدرجهان از نزدیک شاهد فعالیت های استخراجی، اکتشافی و استحصال طلا در معدن طلای شادان بودند و تغییرات و پیشرفت این مجموعه را انزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.