Skip to main content

شرکت توسعه معادن صدر جهان

شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صـدر جهان

شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صـدر جهان از شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه معادن صدر جهان است. دفتر مرکـزی این شرکت در تهران قرار داشته و مدیریت معدن طلای شادان را بر عهده دارد. این معدن نخستین ذخیره طلا- مس پورفیری شناخته شده در شرق ایران بوده که از لحاظ تقسیمات ساختاری در حاشیه شرقی بلوک لوت قرار گرفته است. این شرکت به عنوان "شرکت سهامی خاص" در تاریخ 3 مرداد ماه 1394 تاسیس شده و با شماره ثبت 476088 و شماره ملی 14005106395در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

پروانه بهره برداری معدن شادان در تاریخ 10 آبان ماه 1396 با ذخیره 27.8 میلیون تن کانسنگ طلا و پروانه بهره برداری از مجتمع تولید طلای شادان در تاریخ 27/11/1400 با ظرفیت 300 کیلوگرم در سال توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی به نام این شرکت صادر شده است. پس از انجام عملیات اکتشاف حین استخراج در سال 1401 ذخیره قطعی جدید در حدود 54.8 میلیون تن کانسنگ در معدن شادان شناسایی شده و گواهی کشف جدید برای این معدن صادر شده است.

ماموریت اصلی شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صـدر جهان فعالیت در عرصه های معدنی و صنعتی و راه اندازی کارخانه استحصال طلا است که این امر با بهره گیری از ذخایر نهفته کشور و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، برای رسیدن به تولید ثروت پایدار از طریق توسعه اشتغال و قرارگیری در جایگاه برترین های صنعت و معدن ایران به حقیقت خواهد پیوست.